viernes, 4 de noviembre de 2011

DIA DE TARDOR AL PARATGE NATURAL DE LA FONT ROJA

Hem estrenat la tardor amb ganes!
Per a constatar-ho in situ ens hem desplaçat fins al paratge natural de la Font Roja on hem observat els canvis que la tardor deixa a la natura; hem gaudit dels colors que presenten ara els arbres, les olors que desprén la natura a aquesta estació de l'any amb el seu fullam humit, amb les nostres petjades hem escoltat els cruixit de les fulles seques. També hem experimetat la frescoreta que ens prepara per l'arribada inminent de l'hivern.































5 comentarios:

  1. AITANA BALLESTER CARBONELL6 de noviembre de 2011, 16:45

    M´ho vaig passar genial a la
    "Font Roja"!!!!!!!!!!!!!!!!!

    AITANA BALLESTER CARBONELL

    ResponderEliminar
  2. AITANA BALLESTER CARBONELL6 de noviembre de 2011, 16:50

    M´ho vaig passar genial quan
    vam anar a la Font Roja!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    AITANA BALLESTER CARBONELL

    ResponderEliminar
  3. Jo tambe meu vaig pasar genial. Maria Jose mos va donar les pringles(papes) que divertit

    ResponderEliminar
  4. jo igual que cristina tambe meu baig passar molt be i damunt quant mos ban donar el tresor

    ResponderEliminar